onsdag 16 september 2009

Ikväll ligger Siri, Vera, jag och ett gäng katter i soffan och myser. Det märks att det börjar bli höst, det är lite småkallt och vi värmer varandra. Gott!
I eftermiddags var alla tre hundarna och jag i skogen ett par timmar. Siri är pigg som en mört nu igen. Trodde hon började bli lite gammal eftersom hon varit lite slö sista tiden. Hon är ju i alla fall 11,5 år. Men ett veterinärbesök visade att hon hade en infektion och nu efter halva pencillinkuren så är hon lika pigg som vanligt! Härligt!
Heléne och Ellen är på agilitykurs ikväll. Jag skickade med dem en liten påse köttbullar. Hoppas att inte Heléne ätit upp dem, de var faktiskt till Ellen! Man skulle kunna tänka sig att Ellen skulle vara trött efter skogspromenaden, men inte, den lilla hunden kan springa omkring i all evighet!

1 kommentar:

  1. Jag åt faktisk inte en enda köttbulle. Ellen & den lilla chihuahuan Tintin fick dom. Ellen fick en jädrans fart över hindren när hon kände köttbulls lukten och Tintin mutade jag för att jag förhoppningsvis inte ska bli helt ignorerad på våra små kurser.
    Kramen Heléne

    SvaraRadera