tisdag 13 oktober 2009

Snart är dagen slut, skönt det! Inte världens bästa faktiskt. Började med att vi försov oss med en hel timme!!! Inte så kul, men snacka om att man blir effektiv och snabb. Sedan var man helt vimsig hela förmiddagen, nåja, omgivningen kanske inte märkte någon större skillnad...
Sedan var det träning med Ellen och det var superkallt och blåste nordanvind. Burr! Fick bra tips av Gunilla och Nina, tyckte att jag gick för fort, vad menar de, skulle inte min lilla schnauzer kunna hålla samma tempo som bordern? Kanske ligger något i det för Ellen tyckte det var en bra ide de kom med. Okej då.
När jag kom hem frågade jag katterna om de ville gå ut en sväng innan det blev alltför mörkt, då tittade de på mig som om jag var lite korkad. Jag talade om för dem att det faktiskt mest var ett skämt, men de sa bara att jag har en synnerligen tråkig humor. Jaha, kanske det. De slapp gå ut och njuter nu istället av värmen från kaminen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar